Lunchrast

2009-03-09 12:45:58


Så här fint väder idag, det töar som attan! +5,5 grader.

Tänkte åka skidor i kväll, får nog tänka om... det fastnade tillräckligt igår under dem! Ev att jag provar jogga lite igen då. Ut måste jag hur som helst. På en gång jag kommer hem, medan det är ljust!

Sen blir det bandy framför TV'n. 24'an för den som vill göra mig sällskap! Matchen börjar 19. Edsbyn-Sirius.

Var på apoteket en snabbis innan jag åkte hem. Gu' va' stressad man blir när man har en timme och ska göra något mer än det man brukar! Kom in en gammal tant med rullator, hon tyckte hon hade rätt att gå före mig i kön! *morr*

Tack expediten för att du såg hur stressad jag var! Pensionärer borde ha handlingsförbud mellan 12-13, när vi som jobbar har ärenden att uträtta. Apoteket har ju faktiskt stängt före och efter jobbet, samt på lördagar, när jag kan handla. Återstår lunchrasten.


Slut på den timmen, måste tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0