Musik

Nu har jag dragit över lite musik till USB-minnet och ska ta med till jobbet. Lyssnar mest på RixFM där, webbradion, det är inte så populärt av IT-folket... Går ju att lyssna på SR via mobilen, men hur kul är P3 och P4?? Försökte ladda in musik i tfn, för det går ju, eller inte... För litet minne, så det fick plats ungefär fyra låtar eller nåt! Även om jag kan spela samma låtar om och om igen, så blev även det tjatigt åt mig!!

Nu ska ni få höra något mäktigt - vackert, hårt, lite rått, härligt på samma gång, jag får rysningar!
Nightwish - Phantom of the Opera, lyssna och njuuut!


Kommentarer
Postat av: maria

SR är ju jättebra! Man får mycket variation med musik och prat! Det är ju skönast i världen när man jobbar :D

2009-03-30 @ 14:53:26
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

Nja, beror på, inte i mitt jobb, då upplever jag det som störande med prat... vill bara ha musik! Pratar mycket själv i tfn och så. Har man SR på måste man ju lyssna!



RixFM har man i bakgrunden, de svammlar om allt möjligt som man inte behöver lyssna på!

Lite prat, mycket musik.



Ha det bra!

2009-03-30 @ 16:59:31
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0