Njutfull morgon

Idag var det första gången på hur lång tid som helst som jag njöt av att gå ut på morgonen!
Sant! Jag njöt! Till och med önskade att jag klivit upp lite tidigare, så jag kunnat gå lite längre!
Måste vara sjuk, svårt sjuk!?

Det var så härligt. Hörde ett par tre olika fåglar som chipplade på, solen var på väg upp, himlen helt molnfri, ca 5-6 minusgrader.

Ska kolla vädret i kväll på TV, blir det fint väder i morgon, ska jag ställa kl lite tidigare, och ta en lite längre prom i Bäck, lyssna på fåglarnas chippel och se solen gå upp. Fast bara för att jag yppar denna lilla önskan, blir det säkert igenmulet och regn!

Biljett till finalen och bussplats är ordnat, även biljett till Bonden där det blir rejält party oavsett resultatet. Three for two spelar och en liten matbit. Det blir till att norpa från sparkassan för att lösa det här...

Måste borsta tänder och sticka till jobbet!
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul vi ska ha på lördag ! På bäste lag vinna men Byn är bäst ändå tycker jag 6 finaler i rad...

2009-03-18 @ 16:35:56
Postat av: Anonym

ABSOLUT att vi ska ha kul på lördag! Fest hela dagen, och hela natten! Apropå det, måste ordna hundvakt!

2009-03-19 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0