Sälen idag

Kl 07 bar det av mot Sälen, vid 10 var vi där.

Jag och EN till (Anki) i bussen åkte längd, övriga utför. Såklart att vi gjorde sällskap! En tur runt Kalven, 10,2 km plus dit och tillbaka, totalt ca 16 km. Klädbyte till torra kläder, mat och kaffe, sen tog jag en promenad i ett skidspår, 5 km. Där kom Anki och åkte förbi mig, för hon skulle åka mer skidor. Jag var nöjd efter de 16. Fast det hade nog varit mindre jobbigt att skida de där 5 än gå...

Tog lite bilder från promenaden, lägger ut några när jag kommer hem. Sitter i bussen nu och skriver på Annas dator. Vi har Pistvakt i DVD'n och bandy i webbradion, men det är så klent ljud i hennes lap, så hon sitter med hörlurarna och rapporterar...

Vi sitter här längst fram, uppkopplad och med varsitt glas vin, och det smakar så bra, så det går i lite fort... Dessutom är det vansinnigt svårt att skriva i bussen... Vägen är guppig och hoppig, så mycket omtag blir det!

Det är paus i bandyn nu, men de börjat snart igen. Halvtidsresultat Sirius-Edsbyn  0-5. Heja byn! En halvlek från final!! Så nästa lördag ska vi på SM-final, jag och Anna!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig dag idag ! Tack för sällskapet kompis.

2009-03-14 @ 22:21:34
Postat av: Anne-Marie

Tack själv du! Härlig afterski med bandy och vin!

2009-03-14 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0