#207 - Grön explosion

Vad snabbt man vänjer sig vid evig sommar!
Idag när man kravlade sig ur sängen, regnade det och var bara +5 grader... hu!

När jag gick med Teo, förundrades jag över den fullständiga explosion som hänt den här helgen i naturen. Idag är det grönt i princip överallt. Gräsmattorna grönskar, björkarna och andra träd har musöron, rabatterna börjar prunka av vårlökar...

För mindre än en vecka sen var ALLT grått och brunt... möjligen lite grönt i gräset i skyddade södersluttningar, inget mer.

Har några bilder i min kamera, som jag inte får därifrån. Kameran och datorn verkar ha gått skilda vägar och vägrar kontakt med varandra. Jag tror att det är kameran som är största boven i dramat... Den verkar helt ovillig till kontakt med lappen.

Ha en bra måndag, i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0