#216 - Så irriterande!

Alla, och då menar jag ALLA, favoriter har försvunnit!
Gömt sig någonstans.
Ok, vissa kommer man ihåg, men å så irriterande när man måste fundera på webb-adressen, inte bara klicka in på den sida jag har namngett med det namn jag tycker passar för att veta vad det är för sida!
Högst irriterande!
De var ju där förut en dag, minns inte vilken, igår? Förra dagen?

Nu har jag i alla fall fått mitt kaffe. Har även fått lite coachning. Välbehövlig, men, vad gör jag med den? Kunskapen från coachningen, alltså. Nu måste jag verkligen repa mod. Nu kan jag inte gömma mig och glida med. Måste agera. Det skrämmer, vill ju inte utmärka mig och ta uppmärksamhet. Det är läskigt. Men, å andra sidan, om jag INTE gör det, så är jag ju förloraren, och det vill jag inte heller!

Fasen, en stor jäkla fet spark i baken skulle man haft, som TRYCKTE in massor av självförtroende och självsäkerhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0