#229 - Tvätta bilen

Vi är på väg till Öjung nu, och jag ska tvätta bilen och barnen säger att de ska bada... Vi får väl se hur det blir med det. Jag VET nämligen att det inte är varmt i vattnet, men det brukar ju inte bekomma barn. Teo  kommer garanterat att bada! Han badar ju bland isflaken...

Har laddat med en flaska spolarvätska att fylla på med, och sollotion. Vad jag vet har jag bilschampo och grejs där uppe redan. Är helt säker på det.

Måste komma ihåg att ta med kameran, dotterns kamera, för min är ju trasig. Går ju inte att ladda över bilderna... :-(

SKa in på ICA först och inhandla lite att ta med till mor. Får bli en liten blomma och eller en laktos- och glutenfri tårta. Lite svårt att hitta. Vet att dajmtårta är glutenfri, men om den dessutom är laktosfri, återstår att se... Det är inte lätt med intoleranta föräldrar!

Tror alla har packat det de ska ha med nu, så då far vi väl då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0