#230 - Badtajm!

Idag har det premiärbadats! Ja, inte jag, förståss, krävs betydligt fler grader innan jag kryper ner i baljan! Men barnen har badat, och jag tog många bilder. Var inte många som blev bra, men en är jag lite stolt över! Det händer ju ibland att man lyckas tycka av i exakt rätt ögonblick, och detta är väl en sådan!




Ja, och hunden har badat, så han är trött och nöjd, han också.
Och bilen, ja, den blev ren den också, och jag har stekt på mitt fläsk, så nu är jag inte längre blekfet. Jag somnade nog av en stund, så jag är lite röd på ryggen, men annars har jag klarat mig bra, inte bränt mig, inte ryggen heller, även om den som sagt är lite väl mycket röd... hm.

Mat har vi fått också, grillad fisk. Det var gädda och sik från sjön, och lax från affären. Så fika på eftermiddagen innan vi åkte hem, hade köpt med oss en blombukett och en chokladminttårta som var både gluten- och mjölkfri, så den åt vi upp, nästan, blev lite kvar åt dem till i morgon! 

Väl hemma igen, så fortsatte jag att grilla framsidan på balkongen en stund, innan solen kommer för långt på sidan, och nu har jag laddat över bilderna från kameran och skriver lite blogg. Ska iväg och handla lite också, men hinner, för de har ju öppet till kl 21. Jag och dotra ska en sväng till Kygeln också, och ta ett varv. Blir nog inte femman. Får åka snart, om jag ska hinna handla också, ser jag!

Ha en bra kväll, hoppas att du också haft en lika bra dag som vi har haft!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du vilken häftig bild på Frida med håret den måste du skicka in på nån tävling ju

2009-05-31 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0