Avklarad helg

Ännu en förbannad helg avklarad, med många tårar...

Nu är det måndag igen, och man har satt på sig masken och håller igen och står ut. När helgen kommer slänger man masken och släpper på allt man hållit igen. Därav alla tårar.

Gick i skogen med doggen, och önskade att en av alla dessa vargar och björnar som tydligen finns där, skulle bli mäkta irriterad på mig och komma och ta mig, men icke! Inte en enda björn, inte en enda varg i sikte!

Och så är folk rädda för att gå i skogen, för de tror det finns så grymt mycket varg och björn som ska ta dem och deras jyckar??!!

Det enda vi såg var en uppskrämd pippi modell större, kan ha varit en tjäder, eller åtminstone en orre, hörde mer än såg, och en fotograf. Båda totalt ofarliga!

Jag "skrev" en blogg i mitt huvud då, och funderar på att försöka återberätta den, men det tar betydligt längre tid än vad jag har kvar på lunchen, så vi får se vad som blir framöver, om det blir något av eller ej... Nu måste jag dock tillbaka.

Ha en bra resten av dagen, i gråblötvädret... bläääää

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, låter inget vidare det där. Du behöver muntras upp.

2009-11-11 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0