Glöggprovning

Planer för helgen;

Åka till en kompis till hennes stuga på fredag efter jobbet, förutsatt att jag har fixat hundvakt. Åker nog ändå, men bättre utan hund...

På lördag ska vi till en av hennes kompisar däromkring och umgås sex tjejer i en grillkåta, ha glöggprovning med tillbehör, grilla, äta, dricka vin med ost- och fruktbricka. Det låter väl trevligt!?

Jag känner min kompis, och känner igen en av de andra tjejerna, de övriga tre är för mig obekanta. Jag har liksom kommit in i deras gäng nu, och hoppas väl att jag ska passa in någorlunda! Lite läskigt är det...

Måste bara komma ihåg att köpa en flaska glögg och lite frukt och kex ikväll! Insåg just att det faktiskt redan är torsdag! OCH fixa hundvakt... Ena hundvaktskandidaterna kunde inte, återstår en till att fråga... Hoppas!

Söndag vill man nog glömma, i allafall första halvan... Kombinationen glögg och vin kan ge viss eftersmak som kanske inte är helt tilltalande...

Ha en bra eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0