Klåda!

Usch, nu har jag sån där äcklig skrivklåda igen! Men ingenting att skriva om...
inget vettigt, inget kul, inte ens nåt tråkigt! Bara grym skrivklåda! Oerhört frustrerande!

Var på Tuppenz i lördags. Det var sådär. Lite folk, väldigt lite folk. För att inte säga urkasst med folk! Har kunnat vara dubbelt så många, utan att vara trångt! Bra för de buggkunniga, förståss... De hade gott om svängrum!

Träffade en kompis kompis, som berättade en kul sak. Det var väl kvällens höjdpunkt! Många skratt blev det, men det var nog mer åt sättet hon berättade och uttryckte sig, än själva historien som hon berättade... Tänker inte ens försöka återge den! Just ja! Skulle ju titta i skolkatalogen...

I morgon ska min säng komma! Äntligen! En riktig säng! Slippa nödlösningar och provisorium (heter det så?) med bäddsoffan och 120'sen. Nu när jag efter drygt 4 år "i packsäck" äntligen blivit bofast, så ska jag skaffa en riktig säng också! Med plats för två, OM det skulle inträffa någon gång mer i världshistorien! hihihi

Största problemet blir väl att få ner dynan i stommen... Hoppas att barnen kan vara behjälpliga där... Har lite svårt se mig själv räcka till om en 160-dyna som ska prickas in i stommen... Men det ordnar sig, på nå'vänster. Skruva ihop stommen, tror jag inte är så svårt, det är väl mest att det är stora och långa delar, som gör att man inte räcker till, liksom. Det blir nog bra!

Nu måste jag cykla tillbaka, och jobba vidare.
Ha en bra resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0