Min kväll

En kompis drog iväg mig till badhuset ikväll.
Määään så skönt det var! Simma, trampa vatten, jogga i vattnet, basta...

Basta var bäst!
Sen smörja in sig med väldoftande creme... mmm.
Känner fortfarande en svag doft på huden...

Sen åkte vi till spelbutiken och tippade!
Inte kan vi sånt, varken ena eller andra, så det blev 10-veckors Lotto där vi fyllde i två rutor var, 10-veckors måltips där vi fyllde i två rader var, och en Keno-dragning. Det blev varsitt spelkort också, så alla vinst-miljonerna inte går förlorade! hahaha

Tjejen i kassan hade roligt, i allafall, och hennes kompis!
Summan blev ju större än vi räknat med, så vi fick skrapa ihop pengar. Kompisen hade mest, så hon betalade, och jag gav henne mina slantar som jag hade. Klart.

Nästan klart. Jag skulle ju ha två mjölk också! Men mina pengar tog just slut... så då betalade kompisen dem också, så nu är jag skyldig henne lite. 95 kr plus 2 mjölk!

Vilket tjatter det blev för lite spelkuponger och mjölk! hihihi

Ja, det var min kväll det.
Hur var din?

Nu dricker jag mitt sedvanliga kvällste, snart slut, så då blir det till att krypa till kojs.

I morgonkväll är det IP och bowling som gäller, och taco-buffé. Jobbet har sin årliga bowlingturnering. Priser till alla deltagande damer! Se där, pris får man, oavsett hur bowlingen går! Man får ha sin partner med sig, så jag tar mina barn med mig!

Får väl se om jag lyckats lära mig något i lördags då, när Prinsen försökte coacha...! En sak vet jag då, jag ska ha glasögonen på mig, så jag ser alla pilar och streck och paneler i banan!

Sådär, nu blev det slut i koppen...

Önskar dig en god natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka brudar vi är noll koll på spel. Hoppas vi vinner nåt nu då hihi...Tack för ikväll mysigt så...

2009-11-19 @ 23:18:11
Postat av: A-M

Tack själv!

Ja, eller hur!? Stenkoll...! fniss

Ja, storkovan får gärna leta sig till våra kuponger!

kram

2009-11-20 @ 07:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0