Slö kväll

Ikväll är jag INTE pigg och fylld av energi...

Uppvärmda rester serverades. Räckte till ännu en matlåda. Blev mer rester kvar.
Måste ha varit hungrig den dag jag lagade den maten!

De senaste dagarna har jag lustigt nog inte känt hunger?? Jag som är konstant hungrig,
i allafall sugen, annars? Måste vara allvarligt sjuk! Brukar säga, att den dag jag inte har
aptit, det är den dag jag är död... annars går det mesta i med god aptit. Och det gör det
nu också, fast jag inte är hungrig... Försöker nyttja tillfället att ta smååå portioner!
För äta bör man, annars dör man... Hoppas det ger resultat!

Det blev ett bad, med massa bubblor. Ett trevligt tfnsamtal blev det också.
Och trevlig chat på fb! Min kväll. Slö.

Nu blev det kväller...

Man skulle varit björn, då har man gått i ide och sovit bort denna urtrista höst
Björnungarna i Järvzoo 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0