Dagen efter

dagen före går i långsamt tempo. Lugnt och skönt. Låååång sovmorgon, ingen stress. Ingen skallebang heller! Bara trött, men det är mer en trötthet från lång tids sova-dåligt-period än från kvällen före, om man säger.

Klockan är nu kvart i tre. Klev upp en sväng vid halv tio och käka frukost, släppte ut Teo på baksidan för pinkeri, sen gick vi och la' oss igen. Somnade av en stund. Vaknade (väcktes av sms) vid ett. Sen har det blivit sms, sms, kaffe, kaffe, tfn-samtal, mer kaffe, tvätta bort sminket (BU!) och nu funderar jag starkt på att gå ut en sväng med doggen, efter att reprisen av Körslaget är slut. Undrar om man ska dra på sig springkläder och jogga lite lugnt en stund? Orkar jag det? Känner mig lite lat... men det skulle vara skönt. Var ett tag sen sist... Alldeles för länge sen! Kondis är färskvara, och den är nära nollpunkt nu, tyvärr.

Hade en plan att åtminstone dammsuga idag. Senare, efter hundrundan. Kört en maskin disk, nu är det en maskiin tvätt på G, så helt lat är jag inte! hihihihi

Ha en bra resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0