En vanlig lördag?

Så skönt med sovmorgon!
Även om jag blev väckt av något som for i golvet med en SKRÄLL vid halv nio, upp på toa, sen tillbaka till sängvärmen och sova vidare till nästan tio! Eller ja, dvala fram till nästan tio, sonen var uppe och skrotade, så tyst var det inte, och somnade om riktigt gjorde jag inte heller, men ändå! Jag kunde ligga kvar! Slippa ha väckarklockan som skriker redan sex på morgon, då sover man ju som bäst!

Jag veeeet, det är många som är uppe mycket tidigare, men för mig är sex på morgon mitt i natten!

Nu har jag nyss ätit frukost, och dricker mitt morronte.
Sen på med en panna kaffe och dricka.
SEN är jag redo för dagen.
Hoppar duschen nu och tar den senare.
Ska stöka med sånt som gör mig svettig och skitig ändå!
Städa och måla, eller kanske måla och sen städa! Blir nog bättre så...

Vill till Bollnäs och handla också... Såg de hade hatthylla och skoställ på Rusta som skulle passa perfekt hemma hos mig! Handla mat. Kika på Jysk och Dollar... Kul! Kanske kan hitta en borrskruvdragare till överkomligt pris? DET har jag stort behov av! Särskilt när jag ska upp med hatthyllan, t ex, och lite annat. Visst ja, behöver ju en såndär som man har i taket och fästa taklampan i, till dotras rum!

Träffa Prinsen hade varit trevligt... Om det hinns med!

Ja, det var en lång lista, får väl återkomma till kvällningen och se vad det var som verkligen blev av... Har ju den trista egenskapen att allt stannar i skallen med ett SKA... tyvärr.

Hur som, ha en bra resten av dagen!
Solen skiner här, hos dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0