??????

Som vanligt blev det inte så mycket gjort i praktiken... Kass som människa.

Har i allafall målat. Sen tog jag en paus och hälsade på Prinsen. Det tog lite längre tid än tänkt, som vanligt... svårt slita sig, ju.

Hemma igen blev det till att tömma diskmaskin, plocka in igen, göra mat, sätta upp en taklampa i hallen uppe, äta, glo på Ensam mamma söker, tända kaminen, barnen tittar på Singing bee och jag fastnade vid fb... fasen.

Har en oro i kroppen. Vill iväg. Vart? Bonden? Prinsen? Barn hemma ju! Värdelös mamma... suck. Krypa ner i badet? Kan det vara ett alternativ? Känner mig gråtfärdig. Har gjort hela kvällen. Fan.

Varför kan det inte bara vara lätt, någongång? Mest hela tiden?

Kommentarer
Postat av: EvaHill

Men snälla du, du är väl inte kass som människa bara för att du inte gör det du planerat. Det finns ju kvar en annan dag när du är mer på G. Vissa dagar bara funkar det inte med planeringen och då är det bara att acceptera det och göra det man istället vill göra. Utan att ha dåligt samvete. Då går det bättre.

Ha det bra och kraaaaaaaaaaaaaaaaam!!

2009-10-17 @ 22:59:02
Postat av: Lantligt i stan

Du har ju både kamin och badkar, vilken mysfaktor! Ska försöka att inte sticka mig på fingrarna när jag syr! :-) Ha det gott!

Kram Anki

2009-10-20 @ 21:30:28
URL: http://www.lantligtistan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0