Freeeedag!!

Uppe i ottan idag. Dotran är hos pappan, så då var det bara att kliva upp och ut med doggen själv... Har ju blivit bortskämd på den punkten sen skolan började, veckan innan skolan började, till och med!

-0,4 grader, såg ganska klart ut, lite svårt se i mörkret...! Ganska månljust, i allafall!

Tänkte länka till en bra artikel om sömn, läst i TARA, men den fanns inte på nätet?? Verkar som att senaste nr inte kommit ut i handeln, bara i min brevlåda! Jaja, en annan gång. Kan bara säga att det på pricken stämmer... och att jag MÅSTE komma till rätta med min sömn, eller den sömn jag borde ha. Många symptom stämmer... tankspridd och glömsk, humörsvängningar utöver det vanliga, depression, dålig hy, orkeslös... mm mm.

Jaja, nu måste jag göra mig i ordning, duscha i allafall.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0