Frostiga bilder

Var ute med kameran igår förmiddag. Det var -5,5 grader på natten som kallast, och ett par minus när jag var ute vid halv elvasnåret. Här följer några bilder från trädgården.











Efter detta fick jag i allafall lite gjort... Rensade upp röran i garaget och placerade ut grejerna lite bättre, inte bara rätt upp och ner på golvet som de blivit ditställda för en månad sen, drygt, när jag tömde lägenheten och hade lite bärhjälp. Vi bara satte ner kartongerna på garagegolvet, så skulle jag "sen" ta reda på dem. "Sen" inföll igår!
Lite före och efter, kanske!

   

Sen blev det rörigt i köket istället, eftersom en del skulle in... Och sen förflyttades röran upp till övervåningen, då det ska in i skrubben, som tömdes för att den ska målas. Där befinner jag mig nu, spacklat och väntar på att det ska torka. Sen slipa lite, sen måla. Vitt. Se förra inlägget! Brunt och mörkt nu. Hyllor ska in, så det går att förvara i den. Och klädstång. Det är planen.

Ha det gott nu, så ska jag försöka piggna på mig lite, och bli som folk igen. Framåt våren...


Kommentarer
Postat av: EvaHill

Det finns plats för en bil i garaget nu då? Bra inför vintern.

2009-10-04 @ 20:28:34
Postat av: A-M

Bilen hade plats innan, ramlet var FRAMFÖR, nu kan man passera utan att snubbla och klättra över kartonger mm!

2009-10-04 @ 22:29:07
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0