Inställd träning pga KENT!



Den här låten höll KENT på att göra video till i HÖGHAMMARHALLEN i Bollnäs i dag och i morgon!

Det var meningen att dotra skulle ha friidrottsträning där ikväll, första inomhusträningen, och vi åkte dit utan att kolla på BFIK's hemsida. Först hade vi problem att hitta rätt ingång, och såg ingen vi kände igen. Till slut gick vi sonika in genom en dörr som såg ut att trafikeras lite mer än någon annan, och väl inne såg vi tydligen tillräckligt förvirrade ut för att några skulle få för sig att vilja hjälpa oss. Då fick vi veta att friidrotten var inställd. Jaha. Det är ju en bit att åka, så lite syrak blev man allt. Mest för att man inte kollat hemsidan senaste två veckorna!

Men vi åkte väl på ICA Kvantum och handlade då, det var min plan att göra det medan hon tränade, nu fick hon följa med. Ganska mycket extra blev det, än det som stod på lappen... som vanligt!

Sen hem och packa upp och in kyl, skafferi, fruktskål... Ut en liten vända med doggen. Macka och te. Facebook. Där är jag nu. Borde gå och lägga mig. Typ NU. Är ju så himla trött! Ja, det ska jag, typ NU.

Go'natt go'natt och ha en bra resten av dagen och morgondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0