Mulet ute, mulet inne?

Eller nä, inte så mycket mulet inne, mest kallt nu... Ätit frukost, håller på att dricka mitt te ännu. Bryggt i nya tekannan! Gott! Känns mer som RIKTIGT te, inte bara påste. Lyxigare!

Har i tanken en del "borde-projekt", "ska-projekt", "vill-projekt" och "måste-projekt". Vi får se vad som hinns med och vad som verkligen blir gjort!

Ex. ska fönster putsas, huset veckostädas, förrådet uppe plockas ur och målas innan jag kan sätta upp några hyllor, vilket känns halvt omotiverat då jag inte har några hyllor för tillfället, jag borde verkligen mäta och planera och rita in förvaringarna i hall, lillrum, förråd, klädkammare och tvättstuga, och beställa hem till åtminstone EN av dem, för det är väl ungefär de pengar jag har...

Skulle vilja plocka fram målargrejset och prova, men känner att jag är alldeles för stressad/okoncentrerad för det! Skulle vilja ut en LÅÅÅÅÅNG runda idag, springa och gå om vart annat. Mest springa. Om jag orkar!

Var tänkt att jag ev skulle gå på ett spin/push-pass  nu kl 10, men står ännu i morgonrocken med frukosten nyss svald. Dålig taiming!

Har väl ett gäng räkningar som ska bokas för betalning, månaden börjar ju ta slut, igen!

Jaha, om man skulle ta och sätta lite fart då kanske?

Barnen hade velat åka till Äventyrsbadet i Sandviken, men tror det får bli en annan gång. Känner inte för att åka bort. Vi blir väl bara osams ändå, innan det är färdigt, som vanligt. Ett herrans liv jämt! Usch, vicken dålig ensam mamma jag är...

Nä, ryck upp och sätt fart!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är inte du som är dålig mamma. Det är barnen som kan irritera en till max. Ändå har jag bara en och är sambo.

2009-09-21 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0