Online!

Ser i besöksstatistiken att det var ett tag sen jag skrev nu! Besöken sjunker markant när man inte uppdaterar sig dagligen! Ska försöka ändra på det nu!! För - Nu är jag alltid online, igen! Äntligen! Fattas bara den där dosan som gör att man kan se på tv, också då, så ska väl allt vara normalt igen. Tog bara en dryg månad...! Snabbt med bredband, jo, jag tackar!!

Idag har det varit arbete för hela slanten. Är inte klar än. Klippt Teo, huvud och tassar kvar. Ser rolig ut nu! Klippt hela gräsmattan, OCH krattat. I ett par omgångar! Eller plaskdammen, snarare... pjask, pjask, pjask sa det om stövlarna.

På ett ställe blev det alldeles lerigt efter fötter och gräsklippare... Fick ställa in den på högsta, klipppa ett varv, ta ner den ett par nivåer och klippa en varv till, kratta. Skulle nog behövas ett varv till, med ytterligare en nivå lägre klipphöjd, men är tämligen säker på att jag får jobba ihjäl mig då, att klipparen blir svårskjuten... Det var rätt tungt! Tog lite bilder, OM det syns hur det egentligen ser ut (?), ska jag lägga ut, annars är det ju liksom ingen idé att visa förödelsen! Blir senare, för nu ska jag klippa färdigt hunden. Ev ta en motionsrunda (Teo behöver, inte jag!) och fixa käk. Kl är fem nu, blir sen kvällsmat, då!

Nu är rasten slut!


Kommentarer
Postat av: Christina

t o m här i Roteberg är det blött i gräsmattan, å jag som bor på Solsidan:)

2009-09-06 @ 18:30:15
Postat av: A-M

Solsidan? Jaha? Trodde det var här, jag! Trots allt regnande...!

2009-09-06 @ 22:17:01
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0