Torsdag 4 feb - snövädersdag

Lite "gamla" bilder, som jag tagit en snövädersdag.

-2 gr, snöfall -2 gr, snöfall, lite blåst

-2 gr, snöväder och blåst -2 gr, snöfall o blåst

-2 gr, snöfall och blåst


Ospårat

Ospårat








Jag har ett litet blogguppehåll nu, eller datoruppehåll, snarare, försöker att inte ägna såååå mycket tid framför datorn som jag brukar. Försöker lära mig att sova ordentligt, t ex, och vila och få lite energi i stället för att bara tömma ut. Det är en annan historia, kanske drar den när jag känner mig mogen för att lämna ut den, men inte ikväll. Är reda en timme för sen till sängen, så jag ska väl ta mig dit och försöka sova lite!

Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0