? ... eller inte ... ?

Det är ju löjligt... Har träningsvärk i bakbenen! Efter den viktlösa träningen!!! Va!!??

Dagens plan är minst sagt splittrad...

Skulle vilja åka skidor. T ex Skålsjögården. Där har de tre olika spår där man får ha hunden med sig, 2,5 km, 11 km och ett längre, och 11 km skulle passa mig och dottern bra. Sonen tror jag inte är intresserad, och det känns inte bra att lämna honom hemma, så det blir nog ingen skidåkning...

Att åka ända dit (tre fyra mil, tror jag) för 2,5 km är inte att tänka på, då kan vi åka här hemma, där det oxå finns ett 2,5 km-spår på promenadavstånd. Finns även ospårat 5 km, skoterspår, men är lite rädd för backarna!

Man kan även åka till Harsa och åka skidor, men är lite osäker på hur det finns "hundspår" där, framgår inte av deras hemsida... man kan ju ringa och fråga, om det blir aktuellt att åka dit...

Jaja, vi får se. Sonen vill inte i allafall, så mycket är jag tämligen säker på, utan att fråga. Han är dessutom på väldigt dåligt humör idag, bara spottar och fräser hela tiden! En sådan dag när ALLT är konstant fel, hela tiden. Kvittar vad och hur man gör, säger... så är det FEEEELLLLL...

Dessutom behöver jag göra en djupdykning i tvättkorgen. Och motionera snabeldraken. Och ta en dans med trasselsudden. Fy så tråkigt! Men tyvärr väldigt nödvändigt!

Det har kommit lite snö, men inte så att man behöver skotta. Lite synd! Skulle kunna tänka mig att skotta, faktiskt! Flera veckor sen nu!

Jaja, såhär blir det varken tvättat, städat eller skidåkt, så det är väl lika bra att stänga ner, åtminstone gå härifrån, och sätta lite fart!


Bilden visar skidspåret vid Bäck, feb -09, och vår slalombacke,
och det är bakom backen som 5 km-spåret går, liksom runt backen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0