Lördag 16 januari - Drygt

Har en hel massa uppslag och borden idag. Just nu känns det som att jag vill krypa tillbaka ner i sängen och sova vidare, bara... Bort från livet, världen, försvinna.
  • Borde städa. Storstäda hela slottet!
  • När jag vaknat och funderade på vad jag skulle vilja idag, hamnade tankar på Harsa och skidåkning som första tanke. Eller Kygeln, eller efter skoterspåret från Bäck, "runt Hömyren" och så kommer man fram på Borgen. En promenad som tar ca tre timmar när man har kameran med. Skidor borde gå lite snabbare, särskilt som kameran kan lämnas hemma idag då det är MULET. Fast allt detta kräver bilåkning, det är lite omstädligt liksom. Lättare då att bara gå runt Gårdstjärnsberget eller över Kråkis... Då kan jag bara hoppa i kängorna och knalla iväg. Mycket enklare liksom.
  • Sota ur kaminen! Den är full i aska, full med aska heter det nog...
  • Diskbänken är alldeles överfull. Diskmaskinen är urplockad, så det är bara att ställa in, för den som känner för det, dvs finns bara jag här...
  • Vill åka och shoppa, men har slut på pengar, så det får vackert vänta till en annan gång, om det finns något över sen alla räkningar och annat måste är betalt...

Men som det känns nu, blir det nog att ramla ner i sängen en sväng till, så får vi se om jag tycker det känns bättre sen. Känslan att inte vilja finnas, inte synas, inte vara ivägen, är kvar även idag.

Vi får väl se om jag lyckas övertala mig själv till att gå till IP ikväll och lyssna på musik. Jag borde gå. Älskar ju musik, speciellt livemusik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0