Söndag 17 januari - kl 02:14

Jag kom faktiskt iväg.
Stod med "spelarfruarna", i alla fall två av dem, de två som brukar vara med. Kändes tryggt och bra. Huruvida det finns fler spelarfruar vet jag inte, för det är alltid bara de två som står där. Isåfall håller inte spelarfruarna ihop... vilket jag tycker verkar konstigt i såfall...!

Massa bra låtar, Bon Jovi, AD/DC, ABBA, Ebba Grön, "500 miles-vad-heter-de-down under", U2, med mera med mera. Dock inte In the shadows...

Det var inte utan att man kände sig lite gammal... de flesta som var där, var runt 20, och så några som mig och lyrik och spelarfruarna, men inte många det inte!

Nähä, nu är det nog läggdax, som det känns. Sovmorgon i morgon, eller idag, då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0